Recenze a srovnání DJI Osmo Pocket

• Kvalitní obraz a frekvence

Zápory

• Nemá Wi-Fi a HDMI výstup
  • Malý displej
  • Úzký záběr
6 000 Kč Orientační cena

Sportovní outdoorová kamera DJI Osmo Pocket je velice zajímavá svým provedením, jedná se vlastně o spojení kamery a gimbalu (mechanický stabilizátor obrazu) do jednoho produktu. Kameru držíte za větší část a kloub s samotnou optikou na konci dokáže produkovat velmi „klidný“ videozáznam i při prudším pohybu.

Kamera zvládne natáčet ve formátu 4K (tedy 3 840 x 2 160 pixelů) a to dokonce se snímkovací frekvencí 60 obrázků za minutu, což má velmi dobrý vliv na plynulost obrazu. Ve FullHD kvalitě pak dokáže nahrávat až dvojnásobnou frekvencí. Fotografie mají 12 Mpix, což je celkem standardní. Nepočítejte s G-senzorem nebo dálkovým ovládáním, avšak tyto vymoženosti má jen minimum modelů na trhu. Ke kameře lze dokoupit pouzdro a až teprve s jeho využitím je přístroj voděodolný. Tato kamera má bohužel poměrně malou kapacitu baterie pouze 875 mAh a často se objevuje kritika na poměrně malý úhel záběru.

Výrobce

DJI

Maximální kvalita videa (rozlišení/fps)

4K/60

Snímková frekvence při 4K videu (FPS)

60

Snímková frekvence při 2,7K videu (FPS)

60

Snímková frekvence při FullHD videu (FPS)

120

Snímková frekvence při HD videu (FPS)

Nepodporuje

Stabilizátor

Ano

Fotoaparát

Ano

Maximální rozlišení fotografií (Mpx)

12

Dálkový ovladač

Ne

G-senzor

Ne

Hmotnost kamery Osmo Pocket od společnosti DJI je celkem normální. Váží 116 gramů, na trhu najdete výrazně lehčí, ale také o dost těžší kamery. Produkt samostatně nedisponuje možností připojení přes HDMI nebo Wi-fi, avšak můžete si dokoupit moduly, díky nimž se vám to podaří. K počítači se připojíte přes USB. Úhlopříčka displeje je pouze jeden palec, což je poměrně málo. Kamery v našem srovnání mívají běžně 2 palce a víc.

Úhlopříčka hlavního displeje (")

1

Blesk

Ne

Dálkový ovladač

Ne

Hmotnost (g)

116

Pouzdro

Ano

Wi-Fi

Ne

HDMI

Ne

USB

Ano

Kapacita baterie (mAh)

875

DJI Osmo Pocket je spojení mechanického stabilizátoru (gimbalu) se sportovní outdoorovou kamerou. Jeho předností jsou tedy velmi stabilní záběry, natáčí ve 4K kvalitě a to dokonce 60 snímků za sekundu. Ve FullHD dokonce umí zachytit dvojnásobný počet snímků. Fotografie pořízené tímto modelem mají 12 megapixelů, bohužel má ale tato kamera poměrně malou kapacitu baterie a úzký záběr. Mezi negativy můžeme zmínit také absenci HDMI konektoru a možnosti připojení přes Wi-fi. Obojí se ale dá vyřešit dokoupením speciálních modulů. Displej na rukojeti kamery má pouze jeden palec, což je poměrně málo.

Pokud žádáte velmi dobrou kvalitu obrazu a také Wi-fi i HDMI integrované v základním produktu, přečtěte si recenzi oblíbeného modelu GoPro HERO7 Black.

6 000 Kč Orientační cena
Autor: | Datum: | Produkt: DJI Osmo Pocket | Hodnocení: 90,5 %
Jakub Gulec
Senior redaktor & Head of testing
Jakub pracuje v našem týmu na pozici technického redaktora. Outdoorové kamery patří mezi jeho nejnovější témata, zdaleka se však nejedná o novou problematiku. Mimo akčních kamer se věnuje již delší dobu také fotoaparátům a videokamerám a v minulosti s kamerou sám natáčel na nejrůznějších projektech. Snadno vám tak vysvětlí, například jak výrazně se může lišit 4K záznam u dvou cenově rozdílných zařízení. Kromě videotechniky se věnuje také notebookům, mobilům a jiné elektronice.