Recenze a srovnání Xiaomi Yi 4K+

Při nákupu v kategorii outdoorových kamer nad 5000 Kč

Datum doporučení: Červen 2018

Vysoké rozlišení videa

Kvalitní fotografie

Absence HDMI konektoru

5 600 Kč

Důležitým parametrem, který se bezprostředně promítá do výsledné kvality pořízeného obrazu je rozlišení. U kamery Yi 4K+ se můžete těšit na špičkové 4K rozlišení (3840 x 2160). V současnosti se jedná o nejvyšší dostupné rozlišení, které nabízí nejvyšší kvalitu obrazu. Výborně si vede také fotoaparát, který nabízí 12 Mpx a pořízené snímky se jeví jako velmi kvalitní. Kamera disponuje také stabilizací, která umožní ostré záběry i v pohybu a zamezí snížení kvality pořizovaného záběru. V základní výbavě pak nechybí ani odolné pouzdro, které je u podobných kamer jistým standardem.

Výrobce Xiaomi
Rozlišení (px)  3840 x 2160
Fotoaparát  Ano
Maximální rozlišení fotografií (Mpx)  12
Stabilizátor  Ano
Dálkový ovladač  Ne
Pouzdro Ano
Šířka záběru (°)  160
Kapacita baterie (mAh)  1 200
G-senzor  Ne

Rozměrově se kamera řadí do průměru a nikterak výrazně nevybočuje. Lze ji tak považovat za kompaktní. To se projevuje také v její hmotnosti 97 gramů, která znamená dobré možnosti manipulace a snadné držení. Kameře nechybí připojení k Wi-fi, které je velmi vítaným bonusem. Z pohledu konektivity stojí za zmínku přítomnost USB portu a také slabina v podobě absence HDMI, kterou lze považovat za nedostatek oproti většině srovnatelných modelů. Co se týče displeje, můžete se těšit na poměrně snadné a interaktivní ovládání na vlastním displeji s úhlopříčkou 2,2 palce, který je standardem u většiny outdoorových kamer.

Úhlopříčka displeje (")  2,2
Hmotnost (g)  97
Wi-fi  Ano
HDMI  Ne
USB  Ano

Spokojení majitelé Xiaomi Yi 4K+ si pochvalují především dobrý poměr ceny ku výkonu a vysokou kvalitu pořizovaného 4K videa. Za slabinu považují vlastníci kamery především absenci HDMI portu a menší příslušenství v základním vybavení a také občasné přehřívání konstrukce.

​Xiaomi Yi 4K+ je kamera střední cenové třídy, která nabízí za přijatelnou cenu špičkovou kvalitu. Velmi dobře si vede především v základním ohledu využití tedy samotné kvality videa a také fotoaparátu. Slušná je také všeobecná výbava funkcemi v podobě odolného pouzdra, stabilizace obrazu a nebo například připojení k Wi-Fi. Naopak slabou stránkou je absence možnosti připojení HDMI a občasné přehřívání.

Kompletní porovnání