Lidl šokoval svět: Chcete vonět jako croissant? Stačí vyhrát limitovaný parfém
Foto: Oficiální materiály distributoraParfémy inspirované pečivem nejsou žádnou novinkou, naopak jsou velmi žádané po celém světě. Co ale nejspíš nikdo nečekal, je to, že s jedním přijde i řetězec Lidl. Ten ve Spojených státech odhalil parfém, který má nejen vonět jako croissant, ale také tak vypadá. Může se chlubit skleněným flakonem z hnědého skla ve tvaru croissantu.
Limitovaná edice parfému, o který je obrovský zájem
Kdo by nemiloval vůni čerstvě upečených croissantů, které jsou křupavé a dokonale se rozplývají v ústech? Takové dobrotě odolá málokdo. Ve Spojených státech je tento druh pečiva natolik oblíbený, že se tamní Lidl rozhodl vyrobit limitovanou edici parfému Eau de Croissant o objemu 15 ml. To bohatě vystačí na to, aby zájemci voněli po zlatavém pečivu až do jara.
Zájem o parfém je obrovský a lidé doufají, že si ho také uloví. Potíž je v tom, že řetězec nechal vyrobit pouze 100 kusů. Ty je možné získat formou soutěže, do které se lidé mohou zapojit do 18. prosince 2025. Pak budou vylosováni šťastlivci, kteří jej získají.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zdroj: lidlus, Instagram
Příspěvek Lidlu na sociálních sítích, kde mohou lidé soutěžit, má už teď tisíce komentářů. Je tedy zřejmé, že parfém bude sběratelským kouskem s vysokou hodnotou. V Česku ani v jiných evropských zemích ale v současnosti podobná soutěž bohužel neprobíhá.
Lidl chtěl udělat zákazníkům radost
Zákazníci Lidlu ve Spojených státech mají pro croissanty za 49 centů (v přepočtu asi 12 Kč) slabost. Proto se řetězec rozhodl, že jim v období Vánoc udělá radost. Přesto parfém nemá šanci získat každý, tedy pokud ho řetězec nezařadí do své stálé nebo sezónní nabídky.
„V tomto svátečním období jsme chtěli nakupujícím trochu ulevit a dát jim možnost si tuto radost vzít s sebou. Eau de Croissant je hravou poctou produktům, které naši zákazníci milují, a úsporám, na které se vždy mohou spolehnout,“ prozradil pro portál Food & Wine mluvčí Lidl US.
Zájemci o parfém se na sociálních sítích nemohou dočkat výsledků soutěže. “Tohle potřebuju – vonět jako ranní procházka v Paříži!” napsala jedna z komentujících. “Myslím, že jsem nikdy nic nepotřebovala tak moc, jako vonět po croissantech,” rozplývala se jiná žena. Bude soutěž i v Evropě?” zajímala se další.
Foto: Oficiální materiály distributora (Lidl US)Parfém ve tvaru croissantu má tisíce zájemců, ne každý ho ale získá. Bylo vyrobeno pouze 100 kusů.
Gurmánské vůně jsou celosvětově populární
Možná si myslíte, že je vůně inspirovaná croissanty poměrně netradiční. To možná ano, ale podobné gurmánské vůně lidé zbožňují. Vyznačují se tóny medu, čokolády, vanilky, kokosu, kávy či karamelu, a jsou velmi sladké, někdy i jemně pikantní. Gurmánské vůně přináší podobný požitek jako když jíte nějaký dezert – jsou hřejivé, delikátní a přináší jedinečný smyslový zážitek. Tento typ vůní se objevil už v roce 1992 a od té doby její popularita neustále roste.
Tipy na gurmánské vůně inspirované pečivem
Parfém řetězce Lidl se do Česka zatím nedostal, to ale neznamená, že si nemůžete pořídit podobný. Podívejte se na parfémy inspirované čerstvě upečeným pečivem:
- Akro Bake: Luxusní parfém s tóny karamelových pralinek a krému, který svou vůní připomíná citronový koláč
- Versatile Paris – Croissant Café: Svou vůní připomíná křupavý croissant a lahodné vanilkové latté
- Liis Choux Choux: Vůně inspirovaná pečivem, vanilkou a citrusovými tóny připomíná čerstvě upečené větrníky.
- Lattafa – Brioche Vanille: Sladký parfém, v němž dominuje kombinace vanilky a pralinek, připomíná známé pečivo známé jako brioška.
Zdroje:
- Autorský text redaktorky portálu Arecenze
- Oficiální materiály distributora
- https://www.foodandwine.com/lidl-eau-de-croissant-perfume-11861351
Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti
Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi.
Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email dotazy@arecenze.cz