Recenze a test LG 49LH615V

(max. 10)
Hodnocení funkcí
(max. 10)
Celkové
hodnocení
7,5 8,7 9,5 8,1 79,8 %

Televize LG 49LH615V nabízí úhlopříčku 49 palců, což v kombinaci s rozlišením 1920×1080 pixelů přinese poměrně slušné, ale nikterak oslňující kvality obrazu. Hodnota zvukového výkonu se u této televize zastavila na 20 W, přestože výkon není zdaleka jediný parametr, který by se projevoval do kvality zvuku, rozhodně přinese předpoklad kvalitního zvukového výstupu. Co se týče rozměrů a váhy, televize nijak výrazně nevybočuje z průměru zařízení se stejnou úhlopříčkou, a nabízí tak poměrně slušné možnosti mobility nutné pro občasné přenášení nebo stěhování a všeobecnou manipulaci.

Parametr Tento produkt Průměr všech námi srovnávaných produktů
Výrobce LG 40 % LG, 33 % Samsung, 13 % Sony, 7 % GoGEN, 7 % Strong
Úhlopříčka v palcích (”)  49 50,33
Typ obrazovky  LED 80 % LED, 13 % OLED, 7 % QLED
Rozlišení (px)  1920 x 1080 93 % 3840 x 2160, 7 % 1920 x 1080
Prohnutí obrazovky  Rovná 100 % Rovná
Výkon reproduktorů (W)  20 23,07
Typ tuneru  DVB-T, T2, C, S, S2 73 % DVB-T, T2, C, S, S2, 13 % DVB-T, T2, C, S2, 13 % DVB-T2, C, S2
Obnovovací frekvence (Hz)  100 65,38
Výška (cm)  64,5 66,29
Šířka (cm) 110,7 113,26
Hloubka (cm)  7,94 6,72
Hmotnost (kg) 12,1 13,55

Hodnocení konektivity a spotřeby

​Televizor LG 49LH615V nabídne poměrně slušný základ i v ohledu konektivity. Zde se můžete těšit na dva vstupy pro HDMI a tři pro USB porty. Množství konektorů určuje možnosti připojení více multimediálních zařízení najednou, a tak lze konstatovat, že u tohoto modelu je propojení s dalšími zařízeními na dobré úrovni. Televizi nechybí ani standard v podobě sluchátkového jacka, který umožňuje připojení sluchátek a LAN připojení pro kabelový přenos internetu, či Wi-Fi pro bezdrátové připojení. Spotřeba televizoru činí 45 W, což znamená, že při započtení průměrných nákladů na energii by vás celoroční sledovaní čtyři hodiny denně vyšlo u tohoto televizoru jen na 264 Kč.

Počet výstupů HDMI  3 3,27
Počet výstupů USB  2 2,27
Sluchátkový jack  ANO 53 % NE, 47 % ANO
LAN připojení  ANO 100 % ANO
Energetická třída  A++ 73 % A, 27 % A+
Spotřeba (W)  45 86,73
Roční spotřeba (kWh)  66 121,87
Roční náklady na provoz (Kč)  264 487,47

Hodnocení funkcí

​Televizoru nechybí v ohledu funkcí časovače vypnutí a zapnutí nebo smart technologie, která znamená, že televize disponuje vlastním operačním systémem a přináší spoustu užitečných funkcí. Za určitou slabinu lze naopak považovat absenci ekosenzoru, který reguluje jas obrazovky v závislosti na světelných podmínkách. Hodí se však zmínit to, že v kombinaci s velmi nízkou spotřebou tohoto modelu se nejedná o žádnou katastrofu.

Časovač vypnutí  ANO 87 % ANO, 13 % Neuvedeno
Časovač zapnutí  ANO 13 % ANO, 87 % Neuvedeno
Funkce smart  ANO 100 % ANO
Eko senzor  NE 80 % ANO, 20 % NE
Wi-Fi  ANO 100 % ANO
3D  NE 100 % NE
Přítomnost snadno dostupného vypínače  NE 80 % NE, 20 % Neuvedeno

Uživatelské recenze této televize LG neobsahují téměř žádná negativa, kromě pomalejšího rozhraní v menu, které nereaguje ve všech případech bezprostředně. Za hlavní pozitiva uživatelé považují především poměr ceny ku výkonu a kvalitu obrazových a zkukových komponent.

​Pokud hledáte televizor s perfektním poměrem ceny ku výkonu, pak vám LG 49LH615V nabídne dokonalou varinatu. Obrazové parametry jsou spíše průměrné, ale i tak mohou hravě konkurovat i dražším modelům. Zvukově si televize s dražšími kousky také nic nezadá a navíc nabízí velmi líbivou spotřebu energie, takže náklady na její provoz jsou extrémně nízké. Televizi doporučujeme pro všechny, kteří hledají průměrnou až nadprůměrnou kvalitu, ale ohlíží se při výběru na cenu.

Produkt: LG 49LH615V
Hodnocení: 79,8 % 100 % 0 %

Kompletní test