Menu

Rozbil se vám Parkside a nevíte jak na reklamaci? Poradíme, jak postupovat v 5 jednoduchých krocích

Rozbil se vám Parkside a nevíte jak na reklamaci? Poradíme, jak postupovat v 5 jednoduchých krocích
Ilustrace: Arecenze

Výrobky Parkside můžete nakoupit v obchodním řetězci Lidl a letos nově také v Kauflandu, vybírat přitom lze jak v kamenných prodejnách, tak i na internetu. Jak ale postupovat v případě, že se vám nářadí Parkside rozbije a potřebujete zboží reklamovat? Čtěte dále a dozvíte se, jak vracení a reklamace probíhá a jak postupovat v 5 jednoduchých krocích.

Reklamace Parkside je jednoduchá

Výhodou značky Parkside není jen její cenová dostupnost a pestrá škála nabízeného zboží, ale také reklamační postup. Reklamace je totiž dle uživatelů rychlá a jednoduchá na vyřízení. Vše zvládnete dokonce z pohodlí domova, a to prostřednictvím webových formulářů na webu Lidl.cz nebo v aplikaci.

Jak reklamovat Parkside v 5 jednoduchých krocích

Pokud se vám nářadí Parkside rozbije, máte ze zákona možnost jej v době záruční lhůty reklamovat. Není to přitom nic složitého. Jak na to v 5 jednoduchých krocích vám poradíme níže.

    1. Jděte na web https://www.lidl.cz/ a přes vyhledávač na e-shopu si dohledejte Reklamace a vrácení zboží, nebo rovnou přejděte na stránku https://www.lidl.cz/c/vraceni-zbozi-a-reklamace/.
    2. K reklamaci využijte Kontaktní formulář.
    3. Ve formuláři v sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace a nezapomeňte ji přiložit.
    4. Následně vyčkejte, až se vám ze zákaznického servisu ozvou a sdělí, jaký bude další průběh.
    5. Maximální lhůta na vyřízení reklamace a informování zákazníka je ze zákona 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

K reklamaci si připravte své zákaznické číslo nebo číslo objednávky. Pokud tyto údaje po ruce nemáte, budete požádáni o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použili k nákupu, a telefonního čísla. Lidl reklamace obvykle zpracovává rychle a uznává je bez problému.

Máte dotazy k reklamaci? Parkside je tady pro vás i na telefonu

Někomu zkrátka více vyhovuje mít při řešení potíží k dispozici někoho na telefonu. Pokud tento způsob preferujete i vy, jistě vás potěší, že tuto službu Parkside nabízí. Pokud máte otázky týkající se výrobků Parkside, k možnosti vrácení, záruce, k náhradním dílům nebo reklamacím, můžete se obrátit na telefonickou linku zpoplatněnou podle tarifu vašeho operátora.

Máte otázky k výrobkům Parkside a jejich reklamaci? Zavolejte na +420 800 023 611, kde vám vaše dotazy rádi zodpoví a případně vám pomohou s dalšími kroky. Telefonní linka je k dispozici ve všední dny v čase od 8:00 do 18:00.

Rubriky

#Arecenze

Pro nejnovější informace sledujte také naše sociální sítě

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.