To samé se povedlo manželce nedaleko Prahy. Nejprve jsem zaplatil jednu pokutu a za 3 dny přišla druhá. Koukám na papíry – vždyť jsem platil. Porovnávám časy a směry. A ejhle manželka se otočila a nová pokuta v druhém směru.
Diskuze: Řidič dostal pokutu 3100 Kč za překročení rychlosti o 1 km/h: Když se vracel stejnou cestou, dostal ji podruhé
Do Maďarska míří každé léto tisíce českých řidičů a většina z nich netuší, jak snadno tam dnes padne pokuta. O případu z obce Karancskeszi se hodně mluvilo mezi řidiči u nás i na Slovensku.
Advokátní kancelář Petkov – vymáhá pro Mad’ary pokuty v ČR. Já jel v Mad’arsku údajně bez dálniční známky a přišla mi pokuta cca 12 tisíc korun. Přišla ale PO ROCE !! Doklad o zakoupení známky už samozřejmě nemám, byl jsem u právníka a ten radí zaplatit, když nemohu dokázat, že jsem známku měl. A Petkov si z té pokuty bere 7000 korun, údajně jako náklad na vymáhání. Petkov je gauner, do Mad’arska už nikdy.
Za to ale přece nemůže Maďarsko. 🤣
a kdo asi 😁😁😁😁
netřesk
Peťko, počítám, že jsi platil kartou nebo převodem, tam začni……
Stalo se mi to to samé. Naštěstí jen 2000,- za jízdu bez známky.
Oni si prevíti počkají s obsilkou o 2 roky, aby se to v historii bankovnictví už hůře hledalo…
65 je ještě nádhera, já platil v Ústí nad Labem za 54 (po odečtení chyby měření 51)
Tak nakonec je policie v Maďarsku poměrně tolerantní, když na 50ce sankcionalizuje překročení rychlosti až od 65km/h. Ne?
Chyba už v nadpisu článku.
U nás jsem dostal za 60 po odečtení tolerance 2000, samozřejmě rovný úsek – vlevo les, v pravo pole, holt, když dáte měšťákovi radar do ruky a auto…..
Maďarsko ne,taky pokuta za známku po roce,z Francie přijde pokuta rychle a za normální peníze,Hungary kamion,Hungary feferon,šálený maďar
to je jeste dobry jestli je to podložené, ja dostal pokutu za 97 km/h na 100 km úseku a to se vyplatí, pan úředník z Přeštic je opravdu odborník na svém miste
jakize jste jel 3km/h pod limitem, tak to vylozili jako zdrzovani provozu? 🤣👌