Menu

Navštívila jsem Pepco a srovnala nabídku dětského oblečení pro jaro 2025: Velký výběr dívčího, pro kluky toho tolik není

Navštívila jsem Pepco a srovnala nabídku dětského oblečení pro jaro 2025: Velký výběr dívčího, pro kluky toho tolik není
Foto: Kristýna Hašková. Ilustrace: Arecenze

V obchodech Pepco patří kromě dekorací k vyhledávanému zboží i dětské oblečení. Ale když přijdete do prodejny, na první pohled převažuje nabídka dívčího oblečení. V poslední době si na to stěžují i samotní zákazníci obchodu na sociálních sítích, což nezůstalo bez odezvy. Vydali jsme se proto do několika prodejen a obhlédli jsme nabídku pro kluky a holky. Zároveň se můžete podívat na aktuální výběr pro jarní měsíce.

Zákazníci by v Pepco uvítali větší výběr chlapeckého oblečení

V reakcích zákazníků na sociálních sítích obchodu Pepco výrazně zaznívají nespokojené hlasy, které kritizují nedostatek výběru chlapeckého oblečení oproti tomu dívčímu. Na postesknutí Wendy Cackové, že je to škoda, Pepco odpovědělo, že se bude snažit v budoucnu zajistit ještě větší výběr oblečení pro kluky.

Stejný názor měla většina dalších diskutujících kromě dvou, kterým naopak přišlo, že nabídka klučičího oblečení je větší. V tomto případě je nutné poznamenat, že přestože je sortiment obchodů Pepco velmi podobný, liší se v množství dodávaného zboží. Kromě velikosti prodejny ovlivňuje nabídku i velikost obce, ve větších městech je obecně širší nabídka.

Foto: Kristýna Hašková

Převaha dívčího oblečení je zřejmá už při vstupu do Pepco

Tentokrát jsme se při návštěvách obchodů Pepco zvlášť zaměřili na nabídku dětského oblečení. Už na první pohled bylo pokaždé jasné, že dívčí oblečení převládá. I ve větším z obchodů zabírala nabídka pro holky několik regálů navíc, a to ihned od vchodu. Nechyběla ani v nabídce akčních kousků.

Samozřejmě holky mají navíc možnost sukní a šatů, ale dostupné varianty zboží nerozšiřují jen ty. Porovnáme-li aktuální nabídku vest, vedou opět holky v poměru 3:1. Kromě velkého množství vzorů a zdobení a různorodého zpracování nechybí pro dívky ani „dospělácké“ verze oblečení, třeba jako černá bunda z umělé kůže.

Za větší nabídkou pro dívky může stát i to, že se Pepco snaží nabídnout co nejvíc své hlavní cílové skupině, kterou jsou podle posledního průzkumu vzdělané, pracující matky dávající důraz na nízké ceny (Zdroj: ČTK). Svým zacílením se Pepco prezentuje i veřejně, o čemž vypovídá i samotná aktuální úvodní fotka na jeho Facebooku. Na fotce sedí dospělá žena a dívka oblečené v totožném oblečení a doprovází je nápis „Pro maminky a dcery“.

Foto: Kristýna Hašková

Chlapecké oblečení je limitované množstvím i vzory

V námi navštívených obchodech se při bližším pohledu potvrdilo, že nabídka chlapeckého oblečení je výrazně menší. Navíc navazovala na pánské oblečení, díky čemuž působí větší, než ve skutečnosti je. Většina oblečení byla v tmavších a neutrálních barvách, vzorů bylo pomálu. Stejně jako ostatní zákazníci jsme si tak všimli, že klučičí oblečení není ve vzorech ani zpracování tak nápadité, jako to dívčí.

Je to samozřejmě dané zaměřením oblečení, i tak nám přijde celkově chudší. Pokud zrovna není v nabídce nějaká limitovaná kolekce s licencí, jako byl třeba Garfield a aktuálně Minecraft, na výběr jsou převážně jen dinosauři a auta. Zatím tak musíte počítat s omezenou nabídkou a pohlídat si uvedení licencovaných kolekcí, kde je výběr větší. Je o ně ale zároveň větší zájem a rychleji mizí.

Foto: Kristýna Hašková

Pro holky pořídíte i spoustu doplňků

Kromě široké nabídky oblečení v Pepco pořídíte i velké množství doplňků, opět ale hlavně pro holčičky a mladé slečny, v menší míře pro dospělé ženy. Nabídku tvoří částečně sezónní zboží, které po skončení daného období můžete často pořídit se slevou. V případě pořízení doplňků doporučujeme důkladnou kontrolu. Všimli jsme si, že ozdoby bývají na sponky a gumičky nedbale nalepené a mohou i upadnout.

Pokud by se vám to stalo až doma, můžete výrobek přinést na reklamaci. Většinou si v případě těchto drobností za pár korun poradíte i sami s pomocí vteřinového lepidla.

Foto: Kristýna Hašková

Zdroje:

Autorská tvorba redaktorky Arecenze

https://www.ceskenoviny.cz/tiskove/zpravy/zname-nejnovejsi-profil-zakazniku-spolecnosti-pepco-z-portugalska-pres-cesko-polsko-az-po-estonsko-vzdy-se-jedna-o-vzdelane-pracujici-matky-pro-ktere-jsou-nejdulezitejsi-nizke-ceny/2537645

Rubriky

#arecenze

Pro nejnovější informace sledujte také naše sociální sítě

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Měli by přidat víc chlapeckého oblečení v Pepcu i Lídlu.

Marta P.

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.