Klady
- Vše v češtině
- Šablony na míru
- Přání k svátku
Zápory
- Vyšší cena
- Nemá balíček zdarma
- Omezená telefonická podpora
Sběr kontaktů a práce s databází
Stejně jako všechny ostatní e-mailingové nástroje z našeho srovnání, i SmartEmailing poskytuje opt-in formulář, který si pouze upravíte podle vlastních preferencí a umístíte na svůj web. Přes něj se vám potom přihlašují zájemci k odběru newsletterů a jiných reklamních sdělení. Vybírat můžete mezi klasickým formulářem, vyjížděcím formulářem i pop-up oknem. Kontakty si můžete do softwaru také lehce nahrát, nebo celou databázi exportovat a umístit jinam. Vaše zákazníky lze v nástroji různě segmentovat do neomezeného množství nejrůznějších skupin například podle pohlaví, věku i na základě jejich celkové aktivity.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Import kontaktů |
Ano |
Export kontaktů |
Ano |
Poskytnutí opt-in formuláře |
Ano |
Jednoduché odhlášení z odběru |
Ano |
Segmentace kontaktů |
Ano |
Statistické nástroje a další funkce
Jak samotný název napovídá, SmartEmailing si zakládá hlavně na chytrém a automatizovaném fungování. To znamená, že si můžete kampaň nastavit například tak, aby se každý e-mail poslal každému kontaktu jindy, a to přesně v takový čas, kdy nejčastěji poštu čte. Jedná se o český nástroj a na rozdíl od těch zahraničních umí pracovat s kalendářem českých jmen. Pošle vašim zákazníkům automaticky přání k svátku. Nemusíte navíc zůstávat pouze u e-mailů, protože SmartEmailing zvládá i SMS marketing, který může skvěle doplnit vaši celkovou strategii.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Měření míry otevření |
Ano |
Měření míry prokliku |
Ano |
A/B testování |
Ano |
Autoresponder |
Ano |
Oslovení |
Ano |
Hodnocení uživatelského prostředí
Tvorbu kampaní vám zjednoduší předpřipravené šablony, které si můžete přizpůsobit podle vašich přání. Systém nabízí také tvorbu vlastních šablon na míru pro ty, kdo si nevyberou z široké nabídky. Všechny šablony jsou navíc samozřejmě responzivní, což znamená, že se přizpůsobí různým zařízením a vy se můžete například podívat, jak se zobrazí příjemci zpráva v mobilním telefonu. Uživatelské rozhraní má jednoduchý vzhled a nastavování kampaní je opravdu jednoduché a zvládne ho úplně každý. S problémy se můžete obracet telefonicky na podporu ve všední dny od 9 do 16 hodin. Pokud se o e-mail marketing nechcete starat vůbec, můžete si navíc zaplatit jednu z nabízených služeb a tým SmartEmailingu vše připraví za vás a postará se o správu kampaní.
Měsíční poplatek se odvíjí od počtu kontaktů. Čím větší databázi máte, tím více platíte. Pokud máte tisíce zákazníků, připravte se na vyšší částky. Bezplatnou verzi zvolit nemůžete, nástroj se dá pouze na 14 dní zdarma vyzkoušet, pak už ale musíte platit i za pár kontaktů.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Responzivní šablony e-mailů |
Ano |
Šablony na míru |
Ano |
Náhledy v různých zařízeních |
Ano |
Časování odeslání |
Ano |
Uživatelská podpora |
Po-pá 9:00-16:00 |
Čeština |
Ano |
Verze zdarma |
14 dní |
Hodnocení uživatelů a expertů
Uživatelé si SmartEmailing chválí především pro dobře fungující podporu, která prý rychle reaguje a poradí. Dle recenzí od marketingových odborníků se s ním pracuje velmi intuitivně a označují ho za uživatelsky přívětivý. Nástroj je také podle nich velmi dobře přizpůsobený českému prostředí, což některým zahraničním chybí. Jiné naopak odrazuje vyšší cena a nemožnost využívat nástroj alespoň do určité míry zcela zdarma.
Klady a zápory
Hlavní výhodu SmartEmailingu spatřujeme v tom, že se jedná o český nástroj, a je tak plně přizpůsobený pro české prostředí. Navíc pro jeho používání nemusíte umět cizí jazyk, stránky i podpora jsou kompletně v češtině. Kromě toho potěší bohatou nabídkou funkcí a užitečných nástrojů. Mimo jiné také zvládá cílení na základě zákaznického chování s využitím umělé inteligence. Nevýhodou je naopak trochu vyšší cena, která by mohla některé zájemce odradit. Pokud ale plánujete e-mail marketing využívat často a hledáte opravdu užitečný nástroj, pak se vám vyšší investice vyplatí.
Naše hodnocení a závěr
SmartEmailing představuje skvělou volbu, pokud hledáte jednoduchý a přitom výkonný nástroj pro e-mail marketing v českém prostředí. Zná český kalendář a dokáže skvěle pracovat v kombinaci s Shoptetem, který využívá mnoho českých e-shopů. Nechybí mu žádné důležité funkce a nabízí opravdu chytré nastavení kampaní. Jako jeho největší nevýhodu vidíme docela vysokou cenu. Na druhou stranu záleží hlavně na velikosti databáze kontaktů. To znamená, že pokud máte pouze pár stovek zákazníků, cena pro vás bude přívětivá. Za početnější databázi ovšem zaplatíte víc, než u většiny ostatních námi srovnávaných nástrojů.
Pokud hledáte levnější variantu a stále trváte na nástroji v češtině a české podpoře, podívejte se také na recenzi nástroje Ecomail.
Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti
Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.