Menu

Jak vypnout hlasovou schránku během 30 sekund

Jak vypnout hlasovou schránku během 30 sekund

Éře hlasových schránek již dávno odzvonilo, přesto se s nimi tu a tam lze setkat. Co dělat, když hlasová schránka u telefonního čísla není vítána a čas je příliš krátký na to, aby se jím plýtvalo?

Většina operátorů nemá u telefonních čísel, kterým poskytuje signál, hlasovou schránku automaticky aktivní. Jedinou výjimku tvoří O2, vyjma předplacených karet. K vypnutí hlasové schránky postačí vědět, o jakého hlavního mobilního operátora se jedná. Virtuální operátoři hlasovou schránku sami o sobě nemají. Jedná se o tři hlavní operátory:

  • O2
  • T-Mobile
  • Vodafone

Srovnání nejvýhodnějších mobilních tarifů najdete na naší stránce.

O2

Jak již bylo řečeno, pokud byla zakoupena předplacená karta, hlasová schránka není automaticky aktivní. Je-li řeč o mobilních tarifech od této společnosti, sám operátor aktivuje hlasovou schránku bez ohledu na to, jaký tarif je aktivní.

O2 automaticky deaktivuje hlasovou schránku, jestliže:

  • se služba nevyužívá déle než 3 měsíce (mobilní tarif)
  • na SIM kartě není alespoň 1 týden žádný kredit (pokud hlasová schránka je aktivní na předplacené SIM kartě)

Existují důvody, proč nečekat tak dlouho. Naštěstí existují i jiná řešení.

Klasická deaktivace hlasové schránky

V aplikaci Moje O2 nebo na telefonním čísle 800 203 203 lze hlasovou schránku pohodlně a jednoduše vypnout. Aby se ušetřil čas hledáním v samoobsluze, je možné si vyžádat přímo operátora, který schránku rychle zruší.

Superrychlý způsob deaktivace hlasové schránky

Stačí vytočit kód ##002# a stisknout zelené tlačítko sloužící k zavolání. Hlasová schránka je okamžitě zrušena a není třeba dělat nic jiného.

T-Mobile

Tento operátor nemá naštěstí hlasovou schránku automaticky aktivní. Toto nicméně platí pouze v případě nově zakoupených SIM karet, v předešlých letech to neplatilo. Proto na kartě od společnosti T-Mobile může být tato služba aktivní.

Klasická deaktivace hlasové schránky

V aplikaci Můj T-Mobile či na telefonním čísle 4603 lze hlasovou schránku zrušit. Co se týče telefonního čísla 4603, lze se též spojit s operátorem, který celou věc vyřeší.

Superrychlý způsob deaktivace hlasové schránky

Naneštěstí, jak již bylo zmíněno na začátku článku, neexistuje žádný kód, jímž by se hlasová schránka deaktivovala mrknutím oka. Je nutné použít aplikaci Můj T-Mobile, internetovou obsluhu či telefonní číslo. Jsou to jediné tři možnosti, jak dosáhnout svého cíle.

Vodafone

Vodafone též nemá hlasovou schránku aktivní, a to v případě nových SIM karet. U starších karet je zapotřebí tuto službu zrušit.

Pokud schránka není využívána 3 měsíce (přesněji 90 dní), operátor ji automaticky zruší.

Klasická deaktivace hlasové schránky

Stejně jako v případě O2, také Vodafone má svou mobilní aplikaci, která se nazývá Můj Vodafone, a internetovou samoobsluhu. Jediné, co je zapotřebí, je vyhledat sekci Služby – Volání a zde najít možnost deaktivace hlasové schránky.

Druhou možností je spojit se s operátorem přes infolinku přes číslo 800 770 077 a o zrušení hlasové schránky ho požádat.

Superrychlý způsob deaktivace hlasové schránky

Hodně záleží na tom, zda se jedná o SIM kartu či pevnou linku. V obou případech je možné vytočit kód, který nežádanou hlasovou schránku deaktivuje.

  • V případě SIM karty se zadá ##002#.
  • V případě pevné linky postačí vytočit **24**.

Mobilní operátoři v současné době poskytují hodně rychlý způsob, jak se hlasové schránky rychle zbavit. Ačkoliv služba byla v dřívějších dobách velice nápomocná, v dnešních dnech se stala zbytečnou.

Rubriky

#Arecenze

Pro nejnovější informace sledujte také naše sociální sítě

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.