Menu

Šokující omluva HONORU uživatelům Samsungu: „Sorry, že máte tlustý telefon.“

Šokující omluva HONORU uživatelům Samsungu: „Sorry, že máte tlustý telefon.“
Zdroj: Honor, Samsung Ilustrace: Arecenze

V technologickém světě, kde konkurence nikdy nespí, společnost HONOR udělala odvážný krok, který nikdo nečekal. Ve své nové kampani se rozhodla veřejně omluvit všem majitelům telefonu Samsung Galaxy Z Fold. A omluva to rozhodně nebyla obyčejná. O co v celé téhle kauze vlastně jde?

HONOR, známý globální výrobce chytrých telefonů, způsobil poprask na trhu uvedením svého nejnovějšího modelu – HONOR Magic V3. Tento telefon, pyšnící se titulem nejtenčího skládacího smartphonu na světě, vyvolal vlnu zájmu i určitého zklamání u majitelů konkurenčního modelu Samsung Galaxy Z Fold.

V rámci nového průzkumu, který si nechala společnost zpracovat mezi 6 000 Evropany ve věku 20–50 let, se ukázalo, že omluvy nejsou pro každého samozřejmostí. Překvapivě se každý pátý respondent přiznal, že se necítí dobře, když se má omluvit. Ještě šokující je, že 25 % dotázaných tvrdí, že se nikdy nemýlí, a tedy nemají potřebu se omlouvat.

 

HONOR se však rozhodl jít proti proudu a uznal, že s příchodem jejich revolučního modelu Magic V3 mohou majitelé Samsung Galaxy Z Fold cítit jisté zklamání. A proto, aby svou omluvu učinil skutečně nezapomenutelnou, vyryl ji přímo na pant svého nového telefonu. Tato veřejná omluva, vytesaná v délce 813 znaků, vznikla ve spolupráci s mikroumělcem Grahamem Shortem, jehož díla obdivují takové celebrity jako Elton John nebo Kim Kardashian.

Tento krok ukazuje, že HONOR bere konkurenci vážně, ale zároveň chce svým zákazníkům ukázat pokroky svých technologií mnohdy neotřelým způsobem. Jak se na to budou tvářit ostatní hráči na trhu, to ukáže až čas, ale jedno je jisté – HONOR svou omluvou zasadil Samsungu úder pod pás. A my si musíme počkat, jak na to tento korejský gigant odpoví, obzvláště když víme, že také není žádný andílek – viz kauza s Applem, kterou si připomeneme v odstavci níže.

Samsung také umí dělat naschvály

Samsung rozhodně není žádný „svatoušek,“ pokud jde o marketingové taktiky zaměřené proti konkurentům. Významným příkladem je jejich reakce na otevření prvního Apple Storu v Malajsii. Když Apple otevřel svou pobočku v Kuala Lumpuru přímo u stanice metra, Samsung na to zareagoval kreativním způsobem. Firma zaplatila za to, aby byla stanice metra přejmenována na „Samsung Station“ a celou stanici i vlaky zaplavila svou reklamou.

#Arecenze

Pro nejnovější informace sledujte také naše sociální sítě

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.