Recenze a srovnání GetResponse
Klady
- Odeslání podle časového pásma
- Rozsáhlá nabídka šablon
- Komplexní marketingový nástroj
Zápory
- Pouze v angličtině
- Nenabízí verzi zdarma
- Vyšší cena
Sběr kontaktů a práce s databází
Aby měl e-mail marketing nějaký smysl, potřebujete mít hlavně dobrou a kvalitní databázi relevantních kontaktů. E-mailingový nástroj GetResponse vám s tím pomůže. Můžete si do systému nahrát již existující databázi, nebo ke sběru využít opt-in formulář na svém webu. Software vám poskytne jeho předpřipravenou podobu a vy si pouze doplníte políčka. Pokud kontakty nechcete z nějakého důvodu sbírat na své vlastní webové stránce, máte možnost využít sběr přes takzvané landing pages, kam zájemce o přihlášení k odběru přesměrujete. V nástroji je vytvoříte jednoduše pomocí pár kliků. Samozřejmostí je také segmentace kontaktů do různých skupin a jednoduché odhlášení z odběru.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Import kontaktů |
Ano |
Export kontaktů |
Ano |
Poskytnutí opt-in formuláře |
Ano |
Jednoduché odhlášení z odběru |
Ano |
Segmentace kontaktů |
Ano |
Statistické nástroje a další funkce
Pro snadnou tvorbu a následnou správu e-mailingových kampaní lze využít hned několik užitečných nástrojů. Můžete se těšit například na statistiky míry otevření e-mailů a následných prokliků. Jejich sledováním lépe vyhodnotíte celkovou strategii a ukáží vám, jak zaslané sdělení fungovalo, jestli mělo nějaký efekt a dovedlo například zákazníky na váš web, kde nakoupili nabízený produkt. Pokud si nejste jistí například formou nadpisů a rozhodujete se mezi více variantami, bude se vám hodit A/B testování. Ukáže vám, která možnost se setkala s lepším úspěchem a co na vaše zákazníky více platí. GetResponse zvládne i automatické oslovení. Jelikož se ale jedná o zahraniční nástroj, dejte si pozor, aby správně skloňoval česká jména.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Měření míry otevření |
Ano |
Měření míry prokliku |
Ano |
A/B testování |
Ano |
Autoresponder |
Ano |
Oslovení |
Ano |
Hodnocení uživatelského prostředí
Cena za používání nástroje se bude odvíjet od velikosti vaší databáze a také podle toho, jaké funkce od něj vyžadujete. Na výběr máte totiž ze tří základních balíčků – basic, plus a professional (červenec 2020). Dražší tarify kromě klasických nástrojů pro e-mail marketing nabízí navíc mnoho rozšiřujících funkcí, které dělají z GetResponse komplexní nástroj. V jeho rozhraní lze například vytvořit a pořádat webináře. Tím má trošku navrch oproti ostatním podobným systémům. Pokud ale už teď víte, že webináře nevyužijete a vaše firma nebo podnikání se profiluje úplně jiným směrem, připláceli byste za tyto funkce zbytečně. Nejedná se navíc o žádné zanedbatelné částky a na trhu seženete rozhodně mnohem levnější varianty.
Parametr | Tento produkt |
---|---|
Responzivní šablony e-mailů |
Ano |
Šablony na míru |
Ano |
Náhledy v různých zařízeních |
Ano |
Časování odeslání |
Ano |
Uživatelská podpora |
24/7 |
Čeština |
Ne |
Verze zdarma |
30 dní |
Naše hodnocení a závěr
V první řadě je potřeba připomenout, že GetResponse můžeme doporučit pouze těm, kdo s přehledem ovládají anglický jazyk. Celkové uživatelské rozhraní je totiž v angličtině a ani nonstop podpora s vámi nebude komunikovat česky. Jestliže pro vás ovšem tento fakt nepředstavuje překážku, rozhodně si ho alespoň vyzkoušejte. GetResponse nabízí třicetidenní bezplatnou verzi. Po jejím uplynutí ale za využívání už musíte zaplatit. Žádný omezený balíček zdarma neexistuje. Určitě se vyplatí hlavně společnostem nebo jednotlivcům, kteří pořádají například internetové kurzy a webináře. Ti totiž jedním nástrojem zabijí rovnou dvě mouchy jednou ranou a budou mít vše pohromadě.
Hledáte-li levnější variantu a už teď víte, že rozhodně nemáte šanci využít bohatou nabídku všech funkcí, které GetResponse nabízí, podívejte se například na recenzi MailerLite.
Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti
Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.