Recenze a srovnání Niceboy Vega X Pro

• Dva displeje a slušné příslušenství
  • Dobrá kapacita baterie
  • Vyšší cena v rámci kategorie
  • Mírně vyšší hmotnost
4 000 Kč Orientační cena

Koupit v obchodě:

Outdoorovou kameru Niceboy Vega X Pro považujeme za nadstandardní kousek v rámci kategorie levnějších modelů (říjen 2020). Její devízou je slušné 4K rozlišení, záznam má tedy 3 840 x 2 160 pixelů. Nadstandardní jsou také fotografie, které mohou mít až 20Mpix. Co se týče snímkové frekvence, zařízení zvládne až 240 fps při rozlišení 720p. U kvalitnějšího záznamu toto číslo zákonitě klesá, takže ve 4K dosáhnete maximálně 60 snímků za sekundu. Stabilizace obrazu je u těchto akčních kamer standard, slušný je také 170° úhel záběru. Mezi pozitiva lze zařadit i poměrně velkou kapacitu baterie 1 350 mAh.

Kamera je vodotěsná do 12 metrů hloubky, pokud ale použijete ochranné pouzdro, které je dostupné v základním balení, můžete se ponořit až do 30m hloubky. Zajímavá je také funkce webkamery. Dálkový ovladač si musíte v případě zájmu dokoupit.

Výrobce Niceboy
Rozlišení (px) 3840 x 2160
Fotoaparát Ano
Maximální rozlišení fotografií (Mpx) 20
Stabilizátor Ano
Dálkový ovladač Ne
Pouzdro Ano
Šířka záběru (°) 170
Kapacita baterie (mAh) 1 350
G-senzor Ne

Pozitivem kamery Niceboy Vega X Pro je systém dvou displejů. Zadní je s dotykovým ovládáním a jeho úhlopříčka dosahuje 2 palců. Přední pak má 1,4 palce a je vhodný na pořizování selfie.

V rámci konektivity tato kamera nezaostává, disponuje totiž už v základu USB a HDMI konektorem. Samozřejmě je možné připojit se i bezdrátově přes Wi-Fi.

Hmotnost kamery se zastavila na 127 gramech, takže se řadí spíše k těžším modelům.

Úhlopříčka displeje (") 2
Hmotnost (g) 127
Wi-Fi Ano
HDMI Ano
USB Ano

Hodnocení uživatelů

Lidé, kteří si už tuto kameru vyzkoušeli, hodnotí kladně hlavně její dva displeje, snadné ovládání a také velmi dobré výsledné záběry vzhledem k ceně. Negativ hodnotitelé moc nezmiňují, rádi by viděli dálkové ovládání přímo v ceně nebo by chtěli delší výdrž baterie, avšak ta se odvíjí od nastavení kamery.

Kameru Niceboy Vega X Pro považujeme za velmi kvalitní možnost při výběru akční kamery v nižší cenové kategorii. Natáčí v maximálním rozlišení 4K a zvládne dokonce 20Mpix fotografie. Maximální snímková frekvence je 240 fps při rozlišení 720p, při 4K zvládne 60 snímků za sekundu. Samozřejmostí je stabilizace obrazu a mezi užitečné vychytávkou patří režim webkamery. Pozitivní je, že společně s kamerou získáte v základu celkem bohaté příslušenství, v němž nechybí ani ochranné pouzdro, které dokáže zlepšit vodotěsnost až do 30m hloubky. Kamera sama o sobě zvládne maximálně 12 metrů pod hladinou. Dálkové ovládání si bohužel musí zákazník v případě zájmu dokoupit.

Dobré parametry nabízí kamera i co se týče kapacity baterie (1 350 mAh), úhlu záběru 170° nebo v konektivitě, kdy na kameře najdete konektory USB i HDMI a samozřejmě nechybí možnost bezdrátového spojení přes Wi-Fi. K pohodlnému natáčení se hodí dva displeje, zadní dotykový má standardní 2 palce. Přední slouží pro orientaci při pořizování selfie záběrů. Hmotnost 127 gramů považujeme spíše za nadprůměr mezi akčními kamerami.

Jestliže máte vždy zálusk na novinky na trhu v nejvyšší kvalitě, možná vás zaujme také kamera GoPro HERO9 Black, která je sice dražší, ale nabízí dokonce rozlišení 5K.

4 000 Kč Orientační cena