Menu

Recenze cestovní agentury Invia.cz

92,7 % Celkové hodnocení

Vítěz testu 2024 v kategorii Cestovní agentury

Jednotlivá hodnocení

  • 8,1/10
    Základní hodnocení
  • 9,8/10
    Hodnocení podpory
  • 10/10
    Hodnocení uživatelského prostředí

Klady

  • Nejširší nabídka zájezdů
  • Pobočky po celé republice
  • Prodej samostatných letenek a ubytování
  • Prodloužená pracovní doba podpory

Zápory

  • Objevují se i negativní zkušenosti
  • Žádné výrazné nedostatky

Souhrnné údaje 

Invia je již mnoho let největší a nejrozšířenější cestovní agenturou v České republice. Přeprodává zájezdy od více než 150 cestovních kanceláří (v minulosti to bylo i přes 300), což je jedno z nejvyšších čísel ze všech srovnávaných cestovních agentur v květnu 2024. Vyniká i v počtu poboček, kterých je v České republice aktuálně 120 a nacházejí se nejen ve velkých, ale i malých městech.

Mimo koupi zájezdu si přes Invii můžete zarezervovat také pouze hotel nebo i letenky. U každého hotelu najdete poměrně velké množství recenzí i s fotografiemi od předchozích návštěvníků. Kromě popisu hotelu se dozvíte, jaké bývá v době plánované dovolené počasí a najdete mapu vybrané oblasti. Nejen v tomto ohledu je na tom Invia nadstandardně.

Parametr Tento produkt Průměr všech námi srovnávaných produktů
Počet cestovních kanceláří v nabídce

150

105,40
Počet poboček

120

72,20
Recenze hotelů

Ano

100 % Ano
Prodej letenek

Ano

60 % Ano, 40 % Ne
Rezervace hotelu

Ano

60 % Ne, 40 % Ano

Hodnocení podpory

Co se týče zákaznické podpory, ani tady není cestovní agentuře co vytknout. Při návštěvě stránek na vás vyskočí chatovací okénko. V případě potřeby můžete pracovníky kontaktovat také telefonicky nebo pomocí e-mailu. Pracovní doba podpory v současné době (květen 2024) funguje v pracovní dny 15 hodin denně, od sedmi hodin ráno do desíti večer, o víkendu potom 8:00 až 22:00.

Parametr Tento produkt Průměr všech námi srovnávaných produktů
Podpora přes online chat

Ano

60 % Ano, 40 % Ne
Podpora přes telefon

Ano

80 % Ano, 20 % Ne
Podpora přes e-mail

Ano

100 % Ano
Pracovní doba podpory

7:00 - 22:00

20 % 8:00 - 19:00, 20 % 7:00 - 22:00, 20 % 7:00 - 19:00, 20 % Nonstop, 20 % Neuvedeno

Hodnocení uživatelského prostředí

Prostředí webu je pro uživatele příjemné, jednotlivé filtry jsou přehledné a vzhled stránky hodnotíme jako pěkný. Na výběr máte kromě klasického filtrování i možnost zvolit záložky slevových zájezdů, tedy First minute a Last minute. Tato možnost přitom není zase tolik obvyklá. Vyhledané zájezdy můžete seřadit podle ceny, prodávanosti nebo nejlepšího hodnocení.

Web působí celkově velmi přehledně a zájezd se bude dobře hledat, ať již máte přesně určená kritéria, nebo třeba jen hledáte výhodnou nabídku a nezáleží vám na tom, kam pojedete. Kromě samotných zájezdů najdete na internetových stránkách i magazín s obrovským množstvím článků o jednotlivých destinacích a tipech pro dovolenou.

Parametr Tento produkt Průměr všech námi srovnávaných produktů
Filtrování podle destinace

Ano

100 % Ano
Filtrování podle dopravy

Ano

100 % Ano
Filtrování podle místa odjezdu

Ano

100 % Ano
Filtrování přesného termínu

Ano

100 % Ano
Filtrování přibližného termínu

Ano

100 % Ano
Filtrování podle ceny

Ano

100 % Ano
Filtrování přesného počtu dní

Ano

100 % Ano
Filtrování orientačního počtu dní

Ano

100 % Ano
Filtrování podle stravy

Ano

100 % Ano
Filtrování podle typu zájezdu

Ano

100 % Ano
Další filtry

Ano

100 % Ano

Zkušenosti zákazníků

Cestovatelé agenturu Invia chválí především pro přehlednost internetových stránek a bohatý výběr zájezdů. Podpora a pracovníci pobočky vám údajně ochotně pomohou s výběrem zájezdu a zodpoví všechny otázky.

S Invií jsou ale spojeny i negativní recenze. Lidé si občas stěžují na komunikaci ze strany cestovní agentury, když nastane nějaký problém a je potřeba ho řešit. Co se ale průběhu samotných zájezdů týče, za ten odpovídá spíše cestovní kancelář, se kterou pojedete. I když tedy na internetu sem tam narazíte na nespokojenost s dovolenou, nelze chyby vždy vyčítat Invii, protože ta je pouze zprostředkovatel.

Klady a zápory

Za největší výhodu považujeme, že Invia patří mezi největší a nejvyužívanější cestovní agentury u nás. Má pod sebou opravdu velké množství cestovních kanceláří, což znamená bohatý výběr zájezdů. Z jejich nabídky si vybere opravdu každý. Stránky jsou navíc přehledné a jednoduše se na nich zorientujete. Díky tomu, že agenturu využívá velké množství zákazníků, najdete na stránkách u jednotlivých hotelů také mnoho recenzí.

Invia navíc nabízí až 120 poboček po republice a můžete si u ní zakoupit jak celý zájezd, tak i pouze ubytování nebo letenky a další doplňkové služby. Benefitem je také její zákaznická podpora, která funguje všemi dostupnými způsoby a navíc potěší dlouhou pracovní dobou, a to i o víkendu.

Invia se pro svou velikost a rozšířenost potýká i s řadou negativních zkušeností, proto doporučujeme pročíst si uživatelské recenze. Mějte ale na paměti, že Invia pouze nabízí zájezdy cestovních kanceláří, proto nemusí být pří případných komplikacích vždy viníkem.

Porovnání s alternativami

Agentura Invia v našem srovnání vyniká. Má vůbec nejširší nabídku zájezdů, nejvíce kamenných poboček a nejvíce přívětivé uživatelské zázemí. Přesto mohou někoho odradit některé negativní recenze, které jsou s ní spjaté. Pokud byste rádi vyrazili na dovolenou přes cestovní agenturu, která je spolehlivější, alespoň dle hodnocení zákazníků, doporučujeme cestovní agenturu Dovolená.cz. U ní ale chybí online chat, zákaznickou podporu tedy můžete kontaktovat pouze přes e-mail nebo telefon.

Při výběru cestovní agentury může být dobrou alternativou eTravel.cz, který má například podobnou dobu zákaznické podpory. Nenabízí ale rezervaci hotelu samostatně. Má o něco užší nabídku zájezdů, uživatelské prostředí je ale laděno velmi podobně. Navíc je fyzicky dostupnější, po celé ČR najdete jeho až 236 poboček.

Naše hodnocení a závěr

Invia je jednou z nejoblíbenějších a díky vysokému počtu přeprodávaných zájezdů také největší ze srovnávaných cestovních agentur. Ke každému zájezdu najdete velký počet recenzí a fotek od předchozích zákazníků, díky kterým si lépe uděláte obrázek o dané dovolené. Pokud bude potřeba, můžete se obrátit na zaměstnance pomocí chatovacího okénka, telefonicky, emailem, nebo navštívit jednu ze 120 poboček, které jsou ve velkých i menších městech. Nově je možné kromě zájezdu zakoupit zvlášť jen ubytování nebo letenky. K této agentuře se ale objevují i nějaké uživatelské výtky.

Autor: | Datum: | Produkt: Invia.cz | Hodnocení: 92,7 %
Karolína Šerá
Redaktorka
Karolína se cestování ráda věnuje jak na vlastní kůži, tak i prstem po mapě. Po stránce s tipy na výběr dovolené se proto zaměřila i na srovnání cestovních agentur, které jednotlivé zájezdy zprostředkovávají. Dokáže poradit, jak poznat spolehlivou agenturu a jaké jsou rozdíly mezi ní a cestovní kanceláří. Najdete ji podepsanou i pod tématem koloběžek, rotopedů nebo školních batohů.

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Jak napsat opravdovou recenzi s opravdovou zkušeností?

Škoda že jsem si tyto recenze nenašel dříve…. ušetřil bych si tolik nadávek na adresu těch milých lidí……. vyplňujete kolonky, kolečko se točí, stále ověřuje dostupnosti, nakonec sláva, klaplo to….. druhý den čekám na podrobnosti…. stále nic, tak zkouším volat…… a víte co? Zájezd není, byl jiné cestovky a když si ho nezarezervovali pro nás, protože toho asi mají moc tak nic….. zajímalo by mne, kdy by nám to dali vědět? Při čekání na letišti? Prý se ozve někdo a nabídne alternativu…. Dal jsem svolení, ať můj telefonát, který si pro zkvalitnění nahrávají, klidně zveřejní pro reklamní účely…. stál za to….. Honza A alternativu nechť sobě vedení této organizace aplikuje rektálně. Dám své peníze konkurenci, která snad je využije k tomu, aby tyto neschopy smetla. Napsal bych jim to rád i mezi tu jejich sebechválu, ale bohužel to nejde, smějí si tam psát asi pouze sami……. vlastně Logické.

Jan Brůha

Dobrý den,
Byla to nejhorší dovolená v mém životě a už nikdy více nechci o cestovní kanceláři invia slyšet a svým známým budu referovat. Objednala jsem hotel s bazénem a pláží, protože když člověk jede k moři chce mít a pláž a užít si moře. Nejen , že hotel byl pustině, takže nebylo ani kam jít, jedinná restaurace která tam v místě byla ta, co byla v hotelu, dobře vařili, ale byla drahá. Největší zklamání ale bylo, že pláž tohoto hotelu byla 5 km vzdálená a když nám tam odvezli, tak na místě nám oznámili, že pláž s e nemůže využívat protože je uzavřená, takže na moře se můžeme jenom dívat. ještě nikdy jsem nebyla u moře abych se ho nemohla ani dotknout, zpět nás odváželi nějakou dodávkou, ve které asi vozili ryby protože tak smrděla. Hned po příjezdu z „pláže“ jsem to řešila na recepci, pak i s manažerem, ten se omluvil, že tam prý někdy proběhl cyklon, takže pláž se neuklízí a je zavřená. Opravdu kdybych věděla, že budu muset celou trčet jen bazénu, tak do takového místa rozhodně nejdu. Celou moji dovolenou ale korunoval návrat do Prahy. V neděli 0:30 hod jsme opustili hotel a byli odvezeni na letiště v Muskatu, letecká společnost ale měla s odlety a přílety velké problémy, a náš let byl o 3 hodiny zpožděn, takže jsem nestihla let do Prahy. Sama jsem musela vše řešit, dokonce jsme musela přes pasovou kontrolu odejít z letiště a oběhat několik stánků letecké společnosti Pegasuus, již nikdy více tuto společnost nechci vidět !!!! až konečně jsem se dostala k slečně , která mi řekla, že ten den nic do Prahy už neletí , ať jdu na hotel, že poletím v pondělí ráno. To pro mně nebylo možné, protože jsem lékař na pondělí jsem měla pozváno 25 lidí na vyšetření, nevím jak se dá v neděli v poledne z letiště toho vyřešit, ale to samozřejmě nikoho nezajímá !!! nakonec se mi podařilo slečno přemluvit , ať mi přebukuje let do Vídně, že dcera 4 hodiny autem z Prahy pro mne přijede a zase
4 hodiny z Vídně mně odveze domu do prahy. Slečnu jsem upozornila, že zavazadlo mám odbavené a že ať jej prosím přesměruje do Vídně, to jsem ještě jednou řekla paní na čekingu, a pak znovu proběhla pasovou kontrolou a čekala na let do Vídně. Ten samozřejmě byl opět o 2 hodiny zpožděn, takže do Vídně jsem se dostala po sedmé hodině večerní a třešnička na dortu byla, že moje zavazadlo nedorazilo. Tak jsem si vystála frontu na řešení ztracených zavazadel a v devět hodin večer jsme konečně opouštěla totálně vyřízená psychicky i fyzicky letiště, do Prahy jsme dojeli v jednu v noci a já ráno “ svěží a čerstvá “ odešla pracovat do ordinace. V poledne mi pak volali z letiště , že zavazadlo se našlo a že mi jej doručí, což se stalo. Takže jestli si myslíte, že tohle byla fajn dovolená, tak to opravdu nebyla.
Před 4 roky jsem taky byla v Ománu, hotel jsme si objednala na bookingu, letenky koupila přes Student agensy a bylo moc príma. Tady jsem zaplatila provizi cestovní kanceláři za horor, děkuji moc pěkně.

Jarmila

S Invií je příšerná komunikace, neustále posloucháte pouze plané sliby – ať už o tom, že ověřují dostupnost zájezdu, či o tom, že jako zákazníka vás budou informovat do určité hodiny o stavu rezervace. Na ověření dostupnosti zájezdu jsme čekali 5 dní, což je při last minute opravdu žalostné. Po oněch 5 dnech jsme to vzdali a zájezd objednali ve stejném termínu u cestovní kanceláře, přes kterou Invia zájezd nabízela, byť z jiného letiště. Věřím, že kdybychom spoléhali na to, že zájezd bude platný tak jak jsme si ho zarezervovali nebo nám ho Invia domluví, nikam nejedeme a dozvíme se to pravděpodobně 2 dny před dovolenou, s jejich přístupem. Za celých 5 dní volali sami s informacemi o zájezdu pouze 2x, a to při vytvoření rezervace, a následně 5. den rezervace, kdy už jsme na poslouchání těch žvástů fakt neměli nervy. Mezi tím jsme se museli dovolávat sami, jelikož nám ani nebyli schopní zavolat a říct, že rezervaci opět o den posouvají, protože stále neví, zda je zájezd vůbec k dispozici. Nedej bože, chtít platit částečně benefity, to je oheň na střeše. I po vytvoření rezervace a vytvoření smlouvy, rezervaci vlastně nemáte do té doby, než vám z Invie zavolají – takže smůla, rezervaci vám může vyfouknout kdokoli kdo zrovna platí cash/kartou. Mám pocit, že v této agentuře pracují naprosto neschopní a nekompetentní lidé, kteří očividně rozhodně nejsou dostatečně motivováni k tomu, být službou která za něco stojí. Už nikdy více, doufám, že zkrachují, nikomu nepřeji jakékoli vyřizování čehokoli s touto agenturou.

Pavlína

INVIA NE.Na pobočce ochotní.Doporučily připojištění od AXY.Při potížich v Egyptě jsem se dovolal pouze virtuálnímu operátorovi,který opakovaně žádal zopakovat požadavek.Po vyčerpání kreditu se přerušilo spojení a já zůstal bez pomoci.Po návratu domů jsem reklamoval postup u pojištovny a žádná reakce. Po reklamaci u invie /prodejce/ mi sdělili že to mám reklamovat u pojištovny a to bylo vše. Od této společnosti už nic nebudu požadovat.

Zdeněk Flégl

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.


Další recenze

Recenze Invia.cz

Invia.cz