Menu

Velký přehled novinek v obchodech: Zjistila jsem, co nového najdete v řetězcích Lidl, Albert, Tesco a dalších

Velký přehled novinek v obchodech: Zjistila jsem, co nového najdete v řetězcích Lidl, Albert, Tesco a dalšíchFoto: Freepik (se svolením)
Zjistila jsem, co nového chystají oblíbené obchody v blízké době. Ukázalo se, že se zákazníci mají na co těšit

Známé řetězce do své nabídky každou chvíli přidávají zajímavé novinky, díky kterým mají zákazníci možnost neustále zkoušet něco nového, na co nejsou zvyklí a co jim může zpestřit jídelníček i každodenní návyky. Přinášíme informace o tom nejzajímavějším, co oblíbené obchody mají nově v nabídce nebo co v blízké budoucnosti chystají.

Už vás nebaví si kupovat pořád ty samé výrobky dokola? Dejte šanci něčemu novému. Řetězce do své nabídky často přidávají různé novinky, které mohou spěchající zákazníci snadno přehlédnout. Zeptala jsem se proto přímo řetězců na výrobky a další věci, které v poslední době zařadili do svého sortimentu, nebo na jaké se brzy můžeme těšit.

Albert i nadále bojuje proti plýtvání potravinami

V Albertu se dbá na to, aby byl sortiment pestrý, nechyběly v něm zdravé výrobky a také aby se s potravinami neplýtvalo. Tak například v loňském roce slavil v Albertu úspěch banánový chlebíček, jenž se pekl z přezrálých banánů, které by se jinak musely vyhodit.

“Nově pečeme ovocné koláče z přezrálého ovoce, které je stále chuťově vynikající. Jemné těsto s tvarohovým základem doplňujeme malinami, jahodami nebo borůvkami a drobenkou. Zákazníci si tuto novinku rychle oblíbili, proto ji najdou ve všech našich hypermarketech s vlastní pekárnou,” řekl pro Arecenze.cz Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Na své si přijdou ale i milovníci slaného. Odkrojky uzenin z pultů se využívají pro pečení populárních pizza snacků. Díky těmto maličkostem se ročně zachrání desítky tun kvalitních potravin, které by jinak nenašly další využití.

Foto: Albert (volně dostupné materiály)

Albert usiluje o to, aby bylo plýtvání potravinami co možná nejnižší, neprodané potraviny dále zpracovává třeba do pečiva

Tesco přináší zdravé výrobky

Řetězec Tesco se tentokrát zaměřil hlavně na zdravé výrobky, z nichž už některé jsou v prodeji, jiné se v regálech objeví během podzimu. Cílem řetězce je, aby byly výrobky chutné a přinášely nutriční benefity. A co nového mohou zákazníci v nabídce najít?

  • Tesco Finest dýňový olej z pražených semínek 
  • Tesco Finest Javorový sirup – 100% bez přidaného cukru
  • Tesco Free From bezlepkové tortilla chipsy v příchutích chilli-limetka, sýr a cool flavour

Během podzimu se v regálech objeví tyto výrobky:

  • Tesco Finest Avokádový olej
  • Tesco High Protein Porridge – proteinová kaše v příchutích kokos, banán & jahoda a arašíd a čokoláda
  • Zdravé snacky z čočky
  • Bezlepkové sušenky v příchutích karamel, jablko a polomáčené máslové
  • Hmyzí proteinové produkty – například jerky, proteinové nápoje a ochucený sušený hmyz

V příštím roce se v nabídce objeví také ochucené sody s obsahem prebiotik a probiotik podporujících střeva a trávení, které jsou čím dál oblíbenější (nejen) u lidí vyznávajících zdravý životní styl.

“V Tesco se neustále snažíme přinášet inovace, které reflektují aktuální trendy a potřeby našich zákazníků. Sledujte naše regály, podzim a zima budou plné chutných a zdravých překvapení,” prozradila nám za Tesco manažerka komunikace Lucie Loučková.


Reklama


Globus přináší nové nápoje, drogerii i sladkosti

Ani hypermarket Globus nezůstává pozadu a svým zákazníkům nabídne během podzimu spoustu zajímavých novinek. Chybět nebudou potraviny, alkoholické a nealkoholické nápoje, sladkosti, drogerie ani krmivo pro zvířata.

Milovníci vína se dočkají bohaté nabídky. V nabídce se objeví šumivá vína, italské prosecco i francouzská vína Crémant či Champagne, a také méně známých italských vín Franciacorta. Kromě toho se rozšíří nabídka vín bez obsahu alkoholu.

Nabídka bude obohacena také o zrnkovou a mletou kávou značky Jeden tag, jež nabízí výborný poměr ceny a kvality, a novou sadu čajů Váš výběr, která bude zahrnovat ovocné, bylinné i černé čaje. Při vychutnávání některých z teplých nápojů si můžete pochutnat na několika nových a velmi zajímavých příchutích čokolády Lindt (mléčná s náplní koňakovou, třešňovou nebo dokonce s příchutí hruškovice a tekuté whiskey).


“V hypermarketech Globus se nově mohou zákazníci těšit na zubní pasty Cheeees s neobvyklými příchutěmi zaměřené převážně pro mladší generaci teenagerů a také kartáčky na zuby Hebadent pro dospělé a svítící ve tmě pro děti,” sdělila pro Arecenze.cz mluvčí společnosti Globus, Aneta Turnovská.

“Z drogerie se pak zákazníci mohou těšit na barvy na vlasy Creme Supreme, tělové peelingy, sprchové gely a krémy na ruce značky Organics Shop, čistič na koupelny a tekuté marseillské mýdlo značky Briochin, prací ubrousky a čisticí papírky Dr. Beckmann a parfémy na praní Silan,” prozradila mluvčí Globusu nejzajímavější z chystaných výrobků z nabídky drogerie.


Lidl zákazníkům i nadále nabízí zdravé výrobky

Lidl se dlouhodobě zaměřuje na zdravé výrobky. Tento řetězec se může chlubit širokou nabídkou výživných výrobků, která se neustále rozrůstá. Mezi hlavními novinkami zákazníci najdou šunku Pikok High Protein (krůtí, kuřecí a vepřová), která má nejvyšší obsah přirozených bílkovin na trhu.

“Vzniká pomocí nové technologie, speciálně vyvinuté pro Lidl, kdy během vaření v polopropustném obalu uniká pára, aniž by se vracela zpět do masa. Díky tomu se v mase koncentrují bílkoviny bez nutnosti přidávání dalších složek,” popisuje mluvčí Lidlu, Eliška Froschová Stehlíková.

Foto: Lidl (volně dostupné materiály)

Lidl zákazníkům přináší nové zdravé výrobky, mezi kterými najdou rychlé obědy i výživné svačinky

Zákazníci Lidlu mohou během uspěchaného dne hlad spolehlivě zahnat proteinovým wrapem (High Protein Wrap), který může člověk sníst i ve spěchu a přesto nepřijít o potřebné živiny. Stejně tak nechybí ani chutné svačinky – zapékané müsli značky Crownfield, sušený ananas značky Alesto či nová varianta Hummusu s kombinací oblíbených příchutí hummus, arašídové máslo a avokádo.

“Směrem kvality a zdravého životního stylu chce jít Lidl i nadále. Podpora vědomého stravování je součástí dlouhodobé strategie. Zákazníkům tak zpřístupňuje kvalitní produkty, které odpovídají moderním výživovým trendům. Na podzim Lidl plánuje další rozšíření nabídky v této oblasti,” dodává mluvčí Lidlu.

Billa se soustředí na udržitelnost a české výrobky

Řetězec Billa se nezaměřuje pouze na nové výrobky, ale také na otevírání nových prodejen a rekonstrukci těch stávajících. Nově také nabízí své výrobky prostřednictvím dovážkových služeb Wolt a foodora.

Do svého portfolia Billa zařazuje udržitelné produkty, které jsou vyprodukovány především v Česku. Důkazem může být skutečnost, že 72 % celkového obratu firmy přináší prodej výrobků z České republiky.

Billa rozšiřuje také nabídku svých privátních značek, kterých má v současné době 27. V nedávné době jsme do našeho portfolia zařadili například i vlastní značku vín Sol Vineus, vlastní značku ořechů Nice Bites, ale pracujeme na rozšiřování značek Clever nebo například úpravě receptur hotových jídel BILLA Ready,” popisuje řetězec.

Zdroj:

  • Autorský text a vlastní průzkum redaktorky Arecenze

Zaujal vás tento článek? Přidejte si arecenze na svoji homepage Seznam.cz, ať vám naše novinky neuniknou – stačí kliknout zde a potvrdit.

Rubriky

Diskuze Diskuze
Google News Sledujte nás v Google zprávách

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi.
Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email dotazy@arecenze.cz

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.