Menu

Reklamovala jsem brusku Parkside: Během 4 dnů mi přišla stejná porucha

Reklamovala jsem brusku Parkside: Během 4 dnů mi přišla stejná porucha

Nářadí Parkside je oblíbeným tématem v našem Magazínu. Najdete zde jeho recenze, srovnání i zkušenosti z několikaletého používání. Co ale dosud chybělo, byla osobní zkušenost s reklamací. Proto jsem se rozhodla reklamovat stolní brusku PNTS 250 C2 z naší domácí dílny. Výsledkem mého pokusu je, že nyní máme brusky dvě a obě mají stejnou závadu.

Naše bruska nefungovala nikdy

Předmětem reklamace byla stolní bruska na suché a mokré broušení Parkside PNTS 250 C2, jejíž kotouč na mokré broušení značně házel už od jejího pořízení (více v recenzi zde). Závadu jsme se snažili neúspěšně vyřešit urovnáním kotouče. Podle uživatelských recenzí se jedná o častý, pravděpodobně konstrukční, problém – buď o vadnou osu nebo uložení kotouče.

Reklamace jakéhokoliv produktu zakoupeného v e-shopu Lidlu se realizuje přes k tomu určený kontaktní formulář. Není mi jasné, proč nelze reklamaci zadat jednoduše přímo v přehledu objednávek u daného produktu, stejně jako když vracíte nevyhovující zboží v 30denní lhůtě. Pak by ale asi reklamace byla moc snadná, což nejspíš není v zájmu e-shopu.

Formulář jako zkouška trpělivosti

Proklikat se k příslušnému formuláři a vyplnit jej mi zabralo jen pár minut. A to hlavně díky tomu, že jsem v minulosti už jeden produkt z Lidlu reklamovala. Poprvé byl celý proces časově náročnější. Pokud nemáte s on-line reklamací v Lidlu zkušenost, může se vám hodit tento návod:

Kde najdete formulář?

  • Na stránkách Lidlu ve spodním menu → v sekci “Často kladené otázky” položka “Vrácení zboží a reklamace”“Jak postupovat při reklamaci zboží?” → odkaz “kontaktní formulář”.
  • Nebo přes tento odkaz.

Jak formulář vyplnit?

  • Jako “Původ” zvolíte “Produkt” a za “Předmět” vyberete „Reklamace a Záruka (Průmyslové zboží)“.
  • Poté budete muset popsat konkrétní závadu, případně připojit obrazové materiály.
  • Do příslušných kolonek vyplníte číslo artiklu (výrobku), číslo objednávky, popř. i číslo zákazníka, datum nákupu a vaše kontaktní údaje.
  • Údaje o reklamovaném zboží je dobré si zjistit dopředu. Najdete je buď na faktuře, nebo v zákaznickém účtu u přehledu vašich objednávek.

Lidl reagoval hned druhý den

V uživatelských recenzích produktů Parkside a ve skupinách na sociálních sítích jsem se občas setkala se zkušenostmi s dlouhou reklamací a neochotným jednáním ze strany Lidlu. K mému překvapení ale Lidl začal řešit reklamaci hned následující den po jejím zadání do formuláře. E-mailem mi potvrdil přijetí reklamace a informoval mě, že záležitost předal servisnímu partnerovi Grizzly CZE.

Vzápětí (uplynulo jen 9 minut!) mě kontaktovala pověřená pracovnice ze Servisu Sázava HECHT MOTORS s.r.o., která pro urychlení reklamace nabídla poslat obratem nový stroj. Ujistila se, jestli budu mít možnost ekologicky zlikvidovat nefunkční nářadí a požádala o zaslání dokladu o prodeji a štítku se sériovým číslem produktu. S posláním nového nářadí jsem samozřejmě souhlasila. Čtvrtý den od zadání reklamace dorazila nová bruska. 

Konec dobrý, bruska špatná

Reklamace brusky Parkside PNTS 250 C2 proběhla velmi rychle a naprosto korektně. Bohužel reklamovaná závada je pravděpodobně konstrukčního charakteru, a proto jí trpí i nová bruska. A tak se nám doma sešly dvě stejné brusky s naprosto stejnou závadou.

Související články

Parkside aku LED reflektor PLSA 20-Li A1 po 6 měsících používání: Svítí dobře, ovládání nenadchne

Parkside aku řetězová pila PKSA 40 Li B2 po půl roce používání: Slušný výkon a příjemná obsluha

Absolutní Parkside propadák, který se nevyplatí: Stolní vrtačka PTBM 400 A1 po roce používání

Parkside elektrický rázový utahovák PDSSE 550 A1 po 3 letech používání: Slušný výkon, průměrná kvalita

Parkside vysavač PWD 30 A1 po 2,5 letech používání: Perfektní výkon a kvalita za pár korun

Parkside multisvářečka PMSG 200 A2 po 1,5 roce používání: Příslušenství rovnou vyhoďte (Recenze)

Koupili jsme soustruh Parkside za 900 Kč: Parkside PDM 600 B2 funguje, ale dláta jsou prakticky k ničemu

Parkside stolní bruska PNTS 250 C2 po 2 letech používání: I za akční cenu je drahá (Recenze)

Parkside míchač PFMR 1600 B2 po 2 letech používání: Slouží dobře, ale znovu bych jej nekoupila (Recenze)

Otestovali jsme Parkside aku šroubovák PSSA 4 B2 za 270 Kč: Je malej, ale šikovnej (Recenze)

Otestovali jsme liniový laser Parkside za 330 Kč: Je to „plasťák“, přesto pomůže (Recenze)

Parkside řezná bruska na kov PMTS 180 A1 po roce používání: Kotouč rovnou vyměňte (Recenze)

Parkside Performance aku křížový liniový laser po 3 letech používání: Přežil i pád a stále slouží (Recenze)

Parkside nástěnná bruska PWDS 920 B2 po 2 letech používání: Výšky jí moc nejdou (Recenze)

Rubriky

#Arecenze

Pro nejnovější informace sledujte také naše sociální sítě

Mohlo by vás zajímat

Diskuze, komentáře a vaše zkušenosti

Podělte se o svůj názor, dotaz a poraďte ostatním v moderované diskuzi. Naši redaktoři se také zapojují, ale odpovídají dle aktuální vytíženosti a časových možností. Pokud potřebujete naši odpověď, využijte spíše email.

Zapojte se do diskuze

Odeslat

Zveřejňujeme každý slušný a přínosný komentář.