Recenze a srovnání DJI Osmo Action

Datum doporučení: Červen 2019

Kvalitní obraz a frekvence

Přední i zadní displej

Bezdrátová spoušť

Absence HDMI konektoru

10 000 Kč

Společnost DJI zatím není úplně proslulá díky sportovním outdoorovým kamerám. Zásluhou modelu kamery Osmo Action je ale možná na správné cestě. Kamera nabízí velmi kvalitní 4K záznam (3 840 x 2 160 pixelů) a to až při 60 snímcích za sekundu. Ve Full HD dokonce zvládne až 240 snímků, což je výborná hodnota. Fotoaparát vyprodukuje 12 megapixelové fotky. Zařízení má optický stabilizátor a dokonce můžete spoušť ovládat bezdrátově na dálku. Pozitivní je poměrně velká kapacita baterie, která skrývá až 1 300 mAh. G-senzor zde nenajdete, tuto funkci ale nabízejí outdoorové kamery opravdu jen sporadicky.

Výrobce DJI
Rozlišení (px)  3840 x 2160
Fotoaparát  Ano
Maximální rozlišení fotografií (Mpx)  12
Stabilizátor  Ano
Dálkový ovladač  Ano
Pouzdro  Ne
Šířka záběru (°)  145
Kapacita baterie (mAh)  1 300
G-senzor  Ne

Zajímavostí této outdoorové kamery je, že disponuje hned dvěma displeji. Ten zadní má slušnou úhlopříčku 2,25 palce. Navíc je zde ale také přední displej s úhlopříčkou 1,4 palce. Hmotnost 124 gramů není ani výrazně nízká, ale ani přehnaně vysoká. Bohužel zde nenajdeme HDMI konektor, ten se dá ale zajistit dokoupením speciálního modulu. Bezdrátově se připojíte přes Wi-fi i Bluetooth. Samozřejmostí je také možnost připojení k počítači přes USB kabel.

Úhlopříčka displeje (")  2,25
Hmotnost (g)  124
Wi-fi  Ano
HDMI  Ne
USB  Ano

Outdoorová kamera DJI Osmo Action patří mezi dražší modely, ale vysokou cenu ospravedlňuje opravdu kvalitním videozáznamem ve formátu 4K při maximální snímkovací frekvenci 60 za sekundu. Ve FullHD dokonce natáčí čtyřnásobný počet snímků, což je opravdu úctyhodné. Pozitivem této kamery je velká kapacita baterie 1 300 mAh a také dva displeje – větší zadní a malý přední. Mezi negativa můžeme zařadit absenci HDMI konektoru, který lze při koupit jako speciální modul. Kladem je také možnost ovládání spouště bezdrátově na dálku.

Pokud si potrpíte na kvalitní stabilizaci obrazu, můžeme vám nabídnout k přečtení recenzí produktu stejné společnosti. Model DJI Osmo Pocket je vlastně spojením kamery a mechanického stabilizátoru (gimbalu).

Kompletní porovnání